lördag 9 juli 2011

enkät

Vad heter du? Agnes Joanna Hedberg
Vart bor du? Danderyd
Trivs du där? Jovars.
Brukar du läsa horoskop? Om jag läser en tidning - ja. Men jag läser sällan tidning.
Har du körkort? Nej.
Äger du några Converseskor? nej.
Favoritdjur? Kanske... sköldpadda.
Vad spenderar du dina pengar på? Mest mat, men också sprit och tågresor.
Senaste konserten? går inte på sånt.
Festar du mycket? Nej, det skulle jag nog inte vilja påstå.
Sprit, cider, vin eller öl? sprit eller vin
Brukar du bli för full? 50% av gångerna
Antal kuddar i sängen? 3-4
Kan du baka bullar? ja, men inte utan recept.
Har du varit med i scouterna? Yeah, girl scouts!
Bläck eller blyerts? blyerts
McDonald’s eller Burger King? MAX
Är du allergiskt mot något? nej.
Äger du ett busskort? SL-kort.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? ingen mjölk.
Hur ser du ut idag? har bara mina sovkläder på mig.
Har du haft sex idag? Nej.
Nästa mål i ditt liv? Vill inte ha mål.
Vad såg du senast på tv? Ser inte på TV men någonting tacky i stugan. typ "Så ska det låta". Finns inte så mycket att göra där.
Hur svarar du i mobilen? "Hej" om jag vet vem det är okej gillar personen i fråga. Annars "Hej det är Agnes"
Vem ringde du senast? Joel kanske.
Vad sa den du ringde? minns inte. något drama.
Antal timmar sömn inatt? 2-10 så 8 h.
Vad innehåller din favoritnattmacka? kanske... kyckling och mangoraja.
Bråkat med ditt husdjur: gör inte sånt. har inget husdjur.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: gör inte det heller.
Är du ensam nu: nej, med min barndomsvän Angelica.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Beyoncé's partylåtar.
Vill du gifta dig: Nej?
Vill du ha barn: Nej?

FAVORIT…
Rum i huset:
balkongen.
Typ av musik: klubbmusik
Månad: september
Sten: smaragd

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU…
Gråtit:
2-3 ggr
Köpt någonting: MAXmiddag kl 1 på natten till mig och Angelica.
Varit sjuk: kanske.
Sjungit: ja: OMG, Superhuman, Run the world (girls), Om Sanningen Ska Fram.
Sagt “Jag Älskar Dig”: nej? men skrivit det till Saga.
Velat säga till några att du älskar dem: Nej.
Träffat nån ny person: Nej.
Saknat någon: Verkligen.
Kramat någon: Nej.

SENASTE…
Låt du hörde:
Countdown från Beyoncé's nya platta.
Film du såg: ser inte film tyvärr.
Drink du köpte: uhm. Cosmopolitan.
Sak du stal: Stjäl inte, pga är en "bra tjej".
Mat du åt: mozzarella sticks, chili cheese + friscoburgare.
Gången du åt en korv: för typ 3 veckor sedan. sojakorv.

FÖRSTA…
Första bästa kompis:
Alexandra eller Vera.
Första inhandlade skiva: Typ Aqua.
Första förälskelse: Antonio. Vi ville gifta oss på McD.
Första begravning: En avlägsen släktings.
Första piercing/tatuering: Har inte sånt.
Första fiende: oj..

SENASTE…
Senaste människa du slog:
slåss ju inte?!
Senaste stora bussresa: typ.. Delsbo-Skellefteå
Senaste dusch: 24 h sen.
Senaste irritation: gårdagens middag.
Senaste glass: magnum, den med jordgubb och vit choklad.
Senaste skjortan du haft på dig: bär inte skjortor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar