söndag 17 juli 2011

Allsången

Förra tisdagen var lite spexig. Jag, min kära vän Julia och rookien Josefin var på Allsång på Skansen.
Korten brudarna håller upp på bilden är våra presskort, för vi var tydligen ackrediterade som pressmänniskor. Lustigt eftersom vi inte är pressmänniskor. Men vi ses.

Det roligaste den kvällen var att det fanns vin för 20 kr glaset backstage. Hade dock önskat att det var gratis. Men Veronica Maggio var bra. Dock inte Amarillo. När han gick upp på scen funderade jag över hur höga summor jag skulle ta ut för att tvingas göra det han gör.
  1. Se ut som honom och tvingas fråga fjortisbrudarna i publiken om de vill ligga med honom.
  2. Visas i TV under denna förödmjukelse.
  3. Ens sjunga alls.
Min slutsats var att jag eventuellt skulle gjort det en kväll - högst tre, om jag sedan skulle slippa knega i en hel livstid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar