söndag 14 augusti 2011

HEJ KONSUMENT!


Bästa promenad: Kring röda bergen och längs med Riddargaran.
Äter lyxmiddag på: Någon skaldjursrestaurang.
Bästa mikromaten: Micrar typ aldrig mat, men typ ostschnitzel.
En bra gå bort-present: brie eller lantchips med dill- och gräslöksmak.
Favoritlyxartikel: Alltså lyx.. hum.. jävligt dyr mat generellt är bra. Exempelvis skaldjursplatån från Sturehof.
Läser just nu: Jane Eyre och Persepolis.
Läser helst: Bloggar - kompisars bloggar, kändisars, modebloggar..
Favoritförort: Danderyd!
Fikar gärna på: ilcaffé, sodom och fåtöljen vid hornsgatan som har SÅ MÅNGA RUM!
Bästa lunchställe: Taco bar.
Bästa baren: Baba Sonic vid Mariatorget.
Bästa restaurang: Chutney.
Favoritråvara: Räkor.
Favroritskor: Mina träsandaler.
Klädkonto per månad: Men gud, shoppar inte.
Modeförebild: ehhh. Signe Siemsen.
Favoritprodukt på Apoteket: minitandkrämerna.
Senaste secondhandfyndet: min superfina blåvita kjol från Stadsmissionen.
Lyssnar på: Cat Stevens, Kate Bush och Yael Naims cover på Britneys Toxic.
Bästa förfestmusiken: all denna tünga hip hop jag älskar.
Mitt sämsta köp någonsin: När jag gick i högstadiet köpte jag en massa galna kläder, exempelvis randiga astighta linnen osv.
Senaste impulsköp: alla dessa lammwurster.
I dvd-spelaren/datorn: Bridget Jones
Användbar pryl: dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar